dålig dag , på vissa sätt.

hej!
har inte bloggat jag vet men jag har inte hunnit! har varit i stallet o så och sen har jag oxå varit med hanni hela helgen. på riktigt så finns det inte så mycket o säga! idag var det faktiskt jobbigt i stallet , o väldigt jobbigt oxå! hände lite grejer. men aja!
ligger i sängen nu o bara nördar på mobilen o saknar åtacha otroligt mycket o vill att hon ska komma tillbaka.. jag orkar inte längre.
bjuder på en bild på spirit från idag! :)
spirit e ju min nye sköthäst , o jag kämpar väldigt mycket för o älska honom o jag försöker vara mycket med honom för o komma över det med åtacha.. men det funkar inte. jag behöver åtacha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0