Har funderat på att börja blogg igen! på riktigt!

Hejsaaaan! :D
Har funderat på att börja blogga igen kanske? asså på riktigt då , inte bara en gång om året typ.
hur e de annars? :)
just nu så är jag faktiskt i Göteborg. Love!
Jag har varit här i 8 dagar nu , funderar på o stanna ett tag till här , får de hur de blir!
När jag nu varit här i Göteborg så har vi gjort massor , min syster va oxå med här med men hon åkte hem i förrigår.
Har faktiskt varit på Liseberg osså , fett va de faktiskt! jagkanske drar till en gång till nån dag med Diana! :D <3 Fett!
Iallafall , idag har vi faktiskt inte planerat något! :/ eller jag vet inte! ska prata med Diana o se vad vi ska hitta på! :)
Jag e sugen på MCCCCCCC!!!! kanske drar dit , haha hoppas diana pallar ... höhö för hon e så himla lat i vissa tillfällen. men men.. Ifall vi hittar på något så skriver jag det i nästa inlägg , okay? ;)
See ya!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0