I miss you.

Hejsaaan! :D
hur är de?
Idag har jag såålänge bara suttit hemma o firat min underbara kusin Diana som blir 14 idag! :D:D:D:D <333
o strax e vi hemma själv , o då ska vi ha fest! :)
Mysss! <3
Ibland så Kan man älska livet , men nä.
Iaf,
vi ska nog dra till typ netto elr något o köpa lite drickor o så , vi måste ju busa o bli kickade idag! :) haha det e ju hennes födelsedag o fest? XD
lalala..
sen så kommer vi hem o då början festen , då e de bara att dansa loss .. hehe!
Ingen mat för mig just nu iaf ... usch! majgosh,
När jag uppdaterar från datan så blir de nog inga bilder för jag har alla bilder på mobilen! men när jag uppdaterar från mobilen så kommer de bilder! :)
så när jag inte sätter ut några bilder så vet ni att det är för att jag sitter på datan.
Hejdå babes.
Hörs! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0