LOVE SUMMER!

hallo där! ;) Asså kan ni fatta hur jävla varmt det har varit här i göteborg idag!?!?! :D så fett asså! det ska vara varmare under veckan o på t Torsdag e de feeeeeest! de e nästan så man måste gå nacken inomhus! det e varmtsom fan o solen bara skiner sönder! nice! äntligen är sommaren här! :D annars så har jag varit ute med moster diana o omnia! vi drog till Eriksberg o kolla lite i olika affärer o handlade så bilen nästan spydde ut allt! sen gick vi till Burger King o sen hem! o sen har jag chillat o sen kom jag o la mig i sängen o somna hahah! o vakna för ett tag sen o åt lite mat känns fan som jag spyr typ NU! :((( o nu ligger jag i sängen igen o ska snart busa med diana , Som vanligt dåja. men det va väl allt för idah va? :) om jag inte slänger in ett litet inlägg senare? ;) vi får se o hoppas! hörs! ;* Bild från innan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0