Helt okej dag! (:

hejsan!
ligger i sängen o datan framför mig o e helt döööd.. ;s
kom nyss hem!
okej.. min dag ha varit såhära ;
första så var jag i skolan o slutade 12 eftersom jag skulle jobba , o snt till kastanjefesten som vi hade på skolan! sen när vi var klara blev det ett fett slagsmål! abow!
iaaaalllaafall... sen så började festen.. o alla uppträdde o snt.
sen så vad det väl klart o så skulle jag ju hjälpa till o lämna tillbaka alla instument,,
o sen gick jag hem , o ja.. chillade en väldigt kort stund sen gick jag ut o skulle shoppa me mamma.. köpte it så mycket för de va dåliga saker.. sen så kom jag hem o åt sen gick jag ut med hanni.. o vi gick till moriskan o där var det en talangjakt ;p haha kul faktiskt :P o ja sen va det lite kastning med tröjor o skit! o så började de regna lite o sen gick vi hem o nu e jag hemma i sängen..
det va allt för mig ;)
ska hoppa in i duschen nu , bajjbajj! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0