Ni får tåla.. förlåt.. :/

hello , längesen ha..? ;p ;/
asså jag har typ aldrig tid eller ork.. så det kommer väl lite inlägg någongång såhära eller nått..
men jag ska försöka! iaf..
idag har jag varit i skolam , sluta tidigare pga ingen franska :D yippie! ;)
sen kom jag hem tillsammans med my o bytade om o käkade lite gottis!
sen... gick vi till stallet o valde vilka hästar vi skulle ha.. o jag valde bella.. o det va sista lektionen nu innan sommaren men jag kommer nog inte rida kvar efter sommaren så.. :/ men aja!
det va hoppning iaf.. i början avv allt gick det åt skogen som fan! men sen blev det lite bättre iaf , skönt! :)
o sen så stängde vi stallet osv.. sen nu har jag kommit hem o är själv.. o har nyss ätit tacos.. mumsigt!
o nu bloggar jag o lyssnar på musik o ska nog snart in i duschen ;3
o imorgon e det skola som vanlig sen lov på torsdag o fredag! men imon blir de fest på skolan! :) ska bli jätte kul! ;D
japp , det var allt för mig idag då .. :) vi hörs nån vacker dag igen haha!
hejdå underbara läsare! <3

en bild på mitt finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0