Skolanskolan ooo ännu mer skolan ;(

Hej!
sitter i skolan o har astråkigt! min engelska lärare är inte här idag så vi får vara med andra gruppen! o då fick vi ha datorer ;D skit nice ju!! :) <3
jag har vanliga dagar ooo jag suger på blogga jag veet .. men jag har inte tid! men jag ska försöka verkligen , haha.. det säger jag alltid! ;/
men jaaaaaa ska ;D
igår fick jag veta att jag förmodligen ska på ridläger v.28 , kuligt! :)
längtar som f****n fast.. hade velat ha åtacha.. men .. förmodligen blir de spirit.
o senare idag ska jag till stallet o chilla tror jag , det blir nog lite mer snack om ridläger o lite sånt med åsa.. (:
Sen funderar jag på o borsta någon häst o så oxå , mysigt!
måst gå vidare nu , hejdå :)
bloggar kaaaaaanske ikväll efter stallet! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0