VARMT!! ;D

Hejsan!
bloggar från datan nu så det kanske kommer lite bättre bilder än på mobilen.. hehe..
jeppp , idag har jag varit o skolan som vanligt , helt ooook dag. sen va det stallet o de va väl helt okej det med väl..
o nu e jag hemma o har kollat klart säsong 7 på One Tree Hill.. känns inte så bra..
men om en stund ska jag fortsätta kolla 8an fast den måste laddas ner klart först! :D
spännande..
o sen blir de väl att kolla den turkiska serien hihi  :) sen kanske jag kommer vara med syrran o hennes kompis eller så håller jag på med mobilen EEELLLEEEER så ska ja sova :D
vet ni vad som e sjukt ägigt? JO DET ÄR FREDAG IMON!! :D haha..
jag har tråkigt , om det märks?
nu ska jag förbereda mig inför säsong 8 av one tree hill ,, hihi pirrigt!!!! hejdå underbara (L)
asså har inte laddat ner några nya bilder från kameran än.. så :/ blir inte så nyyyyyya bilder <3

Fiiiiiiina Mini <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0